مهدی پور: بوکسورهای تیم جوانان پا عقب نمی‌گذارند؛ با تمام توان تلاش می‌کنیم

1403/02/05 | تیم های ملی



سرمربی تیم ملی بوکس جوانان ایران، گفت: بوکسورهای تیم ما پا عقب نمی‌گذارند و برای ارائه بهترین مبارزات و رسیدن به خواسته‌ها با تمام توان تلاش می‌کنند.

متن خبر :

"رضا مهدی‌پور" در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون بوکس در خصوص شرایط شاگردانش در تیم ملی بوکس جوانان در آستانه مسابقات قهرمانی آسیا که از روز شنبه در قزاقستان آغاز می‌شود، اظهار داشت: با تمریناتی که در اردوهای آماده‌سازی داشتیم، شرایط بوکسورهای ما خوب است و سعی کردیم بچه‌ها را به شرایط مناسب آمادگی جسمانی و فنی برسانیم.

 

وی افزود: نکته مهم این است که مسابقات در کشوری برگزار می‌شود که قدرت داوری بوکس آسیا را در اختیار دارد و بوکسورهای ما علاوه بر تقابل با حریفان باید آنقدر خوب باشند تا مشکلات داوری نیز نتواند مانعی سد راه آنان شود.

 

سرمربی تیم ملی بوکس جوانان ایران، بیان کرد: بعد از برگزاری مسابقات انتخابی رده سنی جوانان در تهران، در لرستان نیز رقابت انتخابی دیگری داشتیم و از مجموع این 2 رویداد، بوکسورها را به اردو فراخوانده و در نهایت با برگزاری تمرینات، 9 نفر را برای اعزام انتخاب کردیم.

 

مهدی‌پور به بیان اینکه به شاگردانش در مسابقات آسیایی قزاقستان امیدوار است، ادامه داد: چند چهره جدید در تیم داریم که تجربه‌ای ندارند و در کنار آنان، نفراتی نیز باتجربه هستند. این بوکسورها پا عقب نمی‌گذارند با تمام توان روی رینگ خواهند رفت تا برای ورزش و بوکس ایران افتخارآفرینی کنند.

 

وی با قدردانی از همکارانش در کادر فنی تیم ملی جوانان، گفت: مرتضی سپهوند، ایمان طیبی، محمد مهدی‌پور، امید مرامی، شهاب خاکی، سیدجواد رضوی، مهدی هاشمی و سیروس حسینی مربیان تیم جوانان هستند که زحمات زیادی را متحمل شدند و باید از آنان تشکر کنم.


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها