استکی: از حمایت‌های حسینی و رحمتی تشکر می‌کنم/ روزبهانی به‌عنوان مشاور فنی کنار ما خواهد بود

1402/10/02 | تیم های ملی



سرمربی تیم ملی امید بوکس با قدردانی از حمایت‌های مسئولان فدراسیون، گفت: مساله مهم برای ما راه‌اندازی تمرینات تیم امید بود که خوشبختانه با حمایت‌های رئیس فدراسیون و مدیر تیم‌های ملی، تمرینات از 17 دی آغاز می‌شود.

متن خبر :

علیرضا استکی در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون بوکس، اظهار داشت: قرار شد تیم امید با دستور و حمایت سیدروح‌الله حسینی رئیس فدراسیون کارش را آغاز کند که از ایشان تشکر می‌کنم. همچنین قدردان حسین رحمتی مدیر تیم‌های ملی هستم که از تیم امید حمایت کرد و با تلاش‌های رئیس فدراسیون و او، خوابگاه فدراسیون در مجموعه ورزشی شیرودی تجهیز شد و مسائلی که باقی مانده نیز طی روزهای آتی با حمایت این دو نفر،  برطرف می‌شود.

وی افزود: با تعدادی بوکسور کارمان را آغاز می‌کنیم و آنها در اردو خواهند بود تا گروه بعدی اضافه شوند و مسابقات درون اردویی برگزار شده تا در جمع نفرات، ریزش داشته باشیم. درهای تیم امید بسته نیست و افرادی که می‌توانند به تیم کمک کنند، به تمرینات خواهند آمد.

استکی بیان کرد: نفراتی داریم که همزمان در تیم بزرگسالان هم خواهند بود و جایگاه آنان در تیم امید حفظ می‌شود و برای مسابقات آسیایی باید در انتخابی با نفراتی که در اردو حاضر هستند، شرکت کنند. مساله اصلی ما راه اندازی بود که خوشبختانه با حمایت رئیس فدراسیون و مدیر تیم‌های ملی از 17 دی ماه آغاز خواهد شد. شروع تمرینات تیم امید بهترین اتفاق است.

 سرمربی تیم امید، بیان کرد: همچنین احسان روزبهانی از قهرمانان بوکس کشورمان به‌عنوان مشاور فنی در تیم امید خواهد بود و می‌خواهیم از تجارب وی استفاده کنیم.


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها