بوکس قهرمانی آسیا/ صعود سزاوارانه مصباحی و دارا به فینال؛ سه برنز نمایندگان ایران

1402/08/09 | تیم های ملی



رقابت‌های بوکس قهرمانی آسیا با صعود سزاوارانه محمدصالح مصباحی و عبدالرحمان دارا به فینال رده سنی نوجوانان و سه برنز نمایندگان کشورمان همراه شد.

متن خبر :

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بوکس؛ رقابت‌های قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا به میزبانی شهر آستانه قزاقستان در حال برگزاری است و تا ۱۲ آبان‌ماه ادامه دارد.


بر این اساس، مبارزات مرحله نیمه نهایی بخش پسران در رده سنی نوجوانان، امروز سه‌شنبه برگزار ‌شد و پنج نماینده راه یافته ایران به این مرحله، مقابل حریفان قرار گرفتند که محمدصالح مصباحی و عبدالرحمان دارا با غلبه بر رقبای خود به فینال رسیدند. هاشمی، رستم‌پور و گرشاسبی هم برنزی شدند.


بر اساس برنامه اعلام شده از سوی کمیته برگزاری، مبارزات فینال رده سنی نوجوانان پسران، روز پنجشنبه هفته جاری برگزار خواهد شد.


نتایج بوکسورهای نوجوان ایران بدین شرح است:

در وزن ۶۰ کیلوگرم: اشکان هاشمی که پس از استراحت در دور نخست، سلطانوف از تاجیکستان را شکست داد به مصاف اکبروف از ازبکستان رفت و با قبول شکست مقابل این حریف، با مدال برنز به کار خود پایان داد.

 

در وزن ۶۳ کیلوگرم: امیرمحمد رستم‌پور‌ که حریفانی از چین‌تایپه و کره‌جنوبی را شکست داده، با آرواز‌ قرقیزستانی مصاف ‌داد و نتیجه را واگذار کرد تا برنزی شود.

 

در وزن ۶۶ کیلوگرم: محمدصالح‌ مصباحی که پیش از این نماینده ازبکستان و اردن را بُرده بود، غفوراوف‌ از تاجیکستان را هم شکست داد و سزاوارانه به فبنال رسید. او در مبارزه پایانی با نورماخان از قزاقستان مبارزه خواهد کرد.

 

در وزن ۷۵ کیلوگرم: عبدالرحمان دارا که ناهات از ویتنام را مقتدرانه شکست داده بود، برای رسیدن به فینال، عبدالله‌یف از ازبکستان را در مبارزه‌ای حساس مغلوب کرد. با این اوصاف، دارا در فینال با " آلپیسبایف" از قزاقستان روبه‌رو می‌شود.

 

در وزن ۸۰+ کیلوگرم: عباس گرشاسبی که رایم‌کولوف‌ از قرقیزستان را ناک اوت کرده بود، برابر سانگ‌وان‌ از هند نتیجه را از دست داد تا با مدال برنز به کارش پایان دهد.


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها