موسوی: کادرفنی درخصوص بوکسورهای اعزامی تصمیم‌گیری کرد

1402/01/28 | تیم های ملی



مدیرفنی تیم‌های ملی بوکس گفت: در خصوص انتخاب بوکسورهای اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۳ سرپرست فدراسیون هیچ دخالتی نداشته و کادرفنی کاملا مستقل در این خصوص تصمیم‌گیری کرد؛ هرچند همگی بر این باور هستیم رقابت‌های جهانی میدان بزرگی است و باید نفراتی که شانس بیشتری دارند اعزام شوند.

متن خبر :

 سیدابراهیم موسوی مدیرفنی تیم‌های ملی بوکس در خصوص ترکیب اعزامی به بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۳ - ازبکستان در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون گفت: در خصوص انتخاب بوکسورهای اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان، سرپرست فدراسیون هیچ دخالتی نداشته و کادرفنی کاملا مستقل در این خصوص تصمیم‌گیری کرده است؛ هرچند همگی بر این باور هستیم رقابت‌های جهانی میدان بزرگی است و باید با قدرت در آن حضور پیدا کرد. به همین دلیل اصل را بر این موضوع گذاشتیم تا نفراتی که شانس موفقیت بیشتری دارند را برای حضور در این رویداد معرفی کنیم.

 

وی افزود: با توجه به صحبت‌های یکی از بوکسورها که معتقد بود در حق او اجحاف شده است باید عنوان کرد که ایشان در مسابقات انتخابی درون اردویی به بوکسور پایین‌تر از وزن خودش نتیجه را واگذار کرده بود و اصلا در لیست نفرات نهایی قرار نداشت.

 

مدیرفنی تیم‌های ملی در پایان تصریح کرد: ما رویدادهای مهم دیگری همچون قهرمانی آسیا و بازی‌های آسیایی را نیز پیش رو داریم و بدون شک این قهرمان در صورت جلب کردن رضایت کادرفنی یکی از گزینه‌های اصلی برای اعزام خواهد بود. بنده هم دوران قهرمانی را سپری کرده‌ام و چندین مرتبه اتفاقات این چنینی را تجربه کرده‌ام، از این ورزشکار نیز انتظار می‌رفت احترام به نظر کادرفنی را در صحبت‌هایش در نظر بگیرد.


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها