مدرسی: هیات‌های استانی بازوان توانمند هر فدراسیون هستند / سرفصل‌هایی برای ارزیابی هیات‌ها مشخص خواهیم کرد

1401/02/06 | امور استان ها و تشکل ها



سرپرست بازرسی امور استان‌های فدراسیون بوکس گفت: هیات‌های استانی به عنوان بازوان توانمند فدراسیون باید کمک حال این مجموعه باشند، هرچه استان‌ها فعال‌تر باشند قطعا شاهد درخشش بیشتر بوکس در سطح کشور هستیم و فدراسیون هم عملکرد بهتری خواهد داشت.

متن خبر :

امیر مدرسی که با حکم ریاست فدراسیون بوکس به عنوان سرپرست بازرسی امور استان‌ها منصوب شده است، در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون بوکس گفت: با توجه به انتخاب مجدد آقای ثوری به عنوان ریاست فدراسیون و فصل جدیدی که با کسب اولین مدال جهانی بزرگسالان بعد از 86 سال رقم خورد و همچنین بدست آوردن مدال‌های رنگارنگ نوجوانان و جوانان، این فدراسیون در حال حاضر وارد دوره تازه‌ای شده و این نیاز احساس شد که باید به امور استان‌ها بیش از پیش پرداخته شود.


وی افزود: با سابقه‌ای که در بحث بازرسی داشتم و همچنین عملکردی که در هیات بوکس استان مازندران به جا گذاشتم؛ برنامه‌های خود را در این خصوص به رییس و سرپرست دبیری فدراسیون ارائه دادم و تصمیم بر این شد بحث بازرسی امور استان‌ها به من محول شود که با کمال میل این مسئولیت را پذیرفتم تا بتوانم کمک حال فدراسیون باشم.


سرپرست بازرسی امور استان‌ها در ادامه گفت: هیات‌های استانی به عنوان بازوان توانمند فدراسیون باید کمک حال این مجموعه باشند، هرچه استان‌ها فعال‌تر باشند قطعاً شاهد درخشش بیشتر بوکس در سطح کشور هستیم و فدراسیون هم عملکرد بهتری خواهد داشت. هیات‌های استانی با پرورش بوکسورها، داوران و مربیان در استان‌های خود می توانند به تقویت تیم‌های ملی، مربیان و داوران ما کمک کنند.


مدرسی خاطرنشان کرد: استان‌ها مسئول توسعه رشته بوکس در سطح جامعه هدف خودشان هستند؛ ما با کارگروهی که تشکیل می‌دهیم و نفراتی که به عضویت این کمیته در می‌آیند، کشور را به چند بخش تقسیم‌بندی می‌کنیم و در ادامه برنامه‌ها نظارتی و بازرسی شروع خواهد شد.


وی  اینطور ادامه داد: قرار است سرفصل‌هایی برای هیات‌های استانی تهیه و به آنها ارسال کنیم تا استان‌ها بر اساس آن خود را ارزیابی کرده و نتیجه را به فدراسیون ارائه دهند؛ ما نیز با نظارت و همچنین سفرهای استانی که همراه با مسئولین در دستور کار داریم، مواردی که اعلام شده را از نزدیک رصد و بررسی می‌کنیم.


سرپرست بازرسی امور استان‌ها تصریح کرد: برگزاری پیوسته مجامع عمومی هیات‌های استانی از دیگر مواردی است که در دستور کار ما قرار دارد و جزو وظایف اصلی هیات‌ها است. در این مجامع سالیانه، عیار استان‌ها با توجه گزارشاتی که ارائه می‌دهند، مشخص خواهد شد. همچنین با توجه به بحث و تبادل نظری که در این جلسات صورت می‌گیرد میزان رضایت اعضای مجمع از هیات استان به صورت شفاف نمایان می‌شود.


مدرسی افزود: از این پس ارائه تقویم ورزشی سالانه هیات‌های استانی که شامل برگزاری مسابقات قهرمانی استان در رده‌های مختلف، رقابت‌های لیگ استانی، دوره‌های آموزشی و باز آموزی مربیگری و داوری با نگاه توسعه رشته بوکس در سطح استان، ارتقاء سطح کمی و کیفی مربیان و داوران استان، انجام مسابقات دوستانه میان استان‌ها، اقدامات موثری که در راستای پیشرفت زیرساخت بوکس اعم از تجهیز باشگاه‌ها، احداث خانه‌های بوکس و فعالیت‌ها در این حوزه صورت می‌گیرد، توجه به استعدادیابی استان‌ها و گروه سنین پایه، بررسی تراکنش‌های مالی هیات و کارکرد حساب هیات از نظر آورده مالی که چه میزان عملکرد موثر داشته و توجه به همگانی کردن این رشته در سطح جامعه می‌شود، مورد بررسی قرار می‌گیرد.


وی در ادامه بیان کرد: در نتیجه این ارزیابی‌ها، رنکینگ استان‌ها ارائه می‌شود و هیات‌های برتر شناخته خواهند شد؛ تلاش ما این است که با کمک و حمایت از هیات‌های استانی که در سطح پایین‌تری قرار دارند آنها را نیز به جایگاه قابل قبولی برسانیم تا بتوانند به رشد و توسعه این رشته المپیکی کمک کنند.


سرپرست بازرسی امور استان‌ها خاطرنشان کرد: سعی ما بر این است تا از هیات‌های پرتلاش حمایت کنیم و تسهیلاتی که برای آنها در نظر گرفته می‌شود پررنگ‌تر شود تا بتوانند این مسیر را با موفقیت ادامه دهند.


مدرسی در پایان گفت: وظیفه و هدف بازرسی امور استان‌ها وارد کردن شوک به هیات‌های استانی که دچار رکود شده‌اند، هست تا بتوانند از این حالت خارج شده و بوکس را در استان خود توسعه دهند و در نهایت به این رشته در سطح کشوری و بین‌المللی کمک کنند.


انتهای پیام/


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها