دیدار ترمیمی و اخوان با سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی

1400/12/19 | خراسان رضوی



سرپرست دبیری فدراسیون و رئیس هیات بوکس استان خراسان رضوی با هاشمی جواهری دیدار کردند.

متن خبر :

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بوکس و به نقل از روابط عومی هیات بوکس استان خراسان رضوی، ظهر امروز(پنجشنبه – 19 اسفندماه)، محمدرضا ترمیمی سرپرست دبیری فدراسیون، امیرحسین اخوان کارشناس خبره و عضو هیات رئیسه فدراسیون و حسن مرادنژاد دبیر هیات بوکس استان و عضو کمیته مربیان فدراسیون بوکس با علی اکبر هاشمی جواهری سرپرست جدید اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی دیدار کردند و انتصاب هاشمی جواهری را به عنوان سرپرست اداره کل  ورزش و جوانان تبریک گفتند.

 

 همچنین اخوان رئیس هیات بوکس استان خراسان شمالی گزارشی از عملکرد هیات استان در حوزه‌های استعدادیابی ، تیم‌های پایه، لیگ برتر بوکس کشو، امور شهرستان‌ها، آموزش و تحقیقات و ساماندهی اماکن ورزشی در 2 سال گذشته ارائه و از زحمات تمامی همکاران خود در هیات بوکس استان تقدیر و تشکر کرد.

 

 در ادامه سرپرست دبیری فدراسیون بوکس حضور شخصیت دانشگاهی و فرهیخته‌ هاشمی جواهری را نقطه بسیار مثبتی جهت تحول در ورزش استان خراسان رضوی دانست و  عملکرد هیات بوکس استان را بسیار خوب و الگویی برای بسیاری از استان‌ها توصیف نمود.

 

مرادنژاد دبیر هیات بوکس استان نیز به ارائه گزارشی در خصوص عملکرد بخش‌های مختلف هیات پرداخت وعملکرد بوکس خراسان رضوی را با توجه به حضور ۳۰ ساله‌اش در بوکس استان درخشان خواند.


در پایان مدیرکل جدید اداره کل ورزش و جوانان استان با خیر مقدم به سرپرست دبیری فدراسیون بوکس، از رصد تمامی فعالیتهای هیات بوکس و پیشرفت‌های بوکس استان خبر داد و بر حمایت از هیات بوکس استان تاکید کرد. 


انتهای پیام/  



آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها