تورنمنت بلغارستان؛ غلبه حبیبی‌نژاد بر قهرمان جوانان جهان

1402/11/17 | تیم های ملی



علی حبیبی‌نژاد در جریان تورنمنت بین‌المللی بلغارستان برابر قهرمان جوانان جهان از هند به برتری ارزشمند دست یافت.

متن خبر :

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بوکس؛ مسابقات بین‌المللی بلغارستان که از تورنمنت‌های سطح یک جهان است از روز یکشنبه آغاز شده و تیم ایران با هفت بوکسور در این رویداد حضور یافته است. در بخش مردان، ۱۷۸ بوکسور حضور دارند.

بوکسورهای کشورهای، ایران، الجزایر، ارمنستان، اتریش، بلغارستان، چین، فرانسه، گرجستان، یونان، گواتمالا، هند، ایرلند، قزاقستان، کوزوو، قرقیزستان، لیتوانی، مولداوی، مغولستان، مراکش، نیجریه، لهستان، رومانی، صربستان، اسلواکی، تاجیکستان، تایلند، ترکیه، اوکراین و ازبکستان در این مسابقات شرکت کرده‌اند.

مصطفی ریگی، دانیال شه‌بخش، علی حبیبی‌نژاد، مسلم مقصودی، میثم قشلاقی، حسین دانشور و ایمان رمضان‌پور؛ بوکسورهای اعزامی کشورمان به بلغارستان هستند.

عصر امروز سه‌شنبه و در وزن ۶۳.۵ کیلوگرم، علی حبیبی‌نژاد با وانشا از هند که عنوان قهرمانی جوانان جهان را در کارنامه دارد روبه‌رو شد و با ارائه مبارزه‌ای تماشایی به برتری دست یافت.

حبیبی‌نژاد با این پیروزی راهی مرحله یک‌چهارم‌نهایی شد و در این مرحله با آلکساندر پاراچیف از مولداوی مبارزه می‌کند. بوکسور اهل مولداوی نیز امروز مقابل نماینده یونان به پیروزی رسید.

سپس در وزن ۹۲+ کیلوگرم، ایمان رمضان‌پور با جهانیگر زوکروف از ازبکستان روی رینگ رفت و با وجود تلاش فراوان، نتیجه را واگذار کرد.


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها