هاشمی: بوکس رشته‌ سنگینی است و از آن حمایت می‌کنیم/ حسینی: حضور وزیر انگیزه‌‌ها را افزایش داد

1402/10/26 | روابط عمومی



وزیر ورزش و جوانان در بازدید از اردوی تیم ملی بوکس، گفت: بوکس رشته‌ای‌ سنگین و المپیکی است که حتما‌ حمایت وزارتخانه خواهد بود.

متن خبر :

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بوکس، کیومرث‌ هاشمی عصر روز سه‌شنبه با حضور در سالن حاج احمد ناطق نوری مجموعه ورزشی انقلاب از اردوی تیم ملی بوکس بزرگسالان بازدید کرد.

در ابتدا سیدروح‌الله‌ حسینی رئیس فدراسیون بوکس به تشریح برنامه‌ها و اهداف فدراسیون پرداخت و سپس رینالدو‌ فونتس کوبایی گزارشی از عملکرد تیم ملی ارائه کرد.

پس از بازدید ۳۰ دقیقه ای وزیر ورزش‌ از تمرینات، این مقام مسئول در جمع اردونشینان و مربیان تیم ملی، گفت: بوکس رشته‌ای سنگین، المپیکی و متفاوت از سایر رشته‌هاست. طبق صحبتی که با مربی کوبایی داشتم‌، تلاش او این است تا بوکس ایران را به کوبا نزدیک کند.

وزیر ورزش تصریح کرد: او می‌خواهد تجارب خود را به شما انتقال دهد، ضمن اینکه مسائل روحی و روانی برایش بسیار مهم است.شما باید تمرکزتان روی تمرین باشد و گوش به فرمان سرمربی و کادر فنی باشید. از این تجربیات استفاده کنید و بوکسورهای باتجربه‌تر هم باید به کادر فنی کمک کنند.

کیومرث‌ هاشمی، تصریح کرد: قول می‌دهیم از فدراسیون و خانواده بوکس به خصوص در مسیر کسب سهمیه حمایت‌ کافی را داشته باشیم. امیدوارم سهمیه لازم را در مسابقات ایتالیا و تایلند کسب کنید. نکته مهم تلاش شماست و برایتان آرزوی موفقیت داریم. از رییس فدراسیون، همکارانش و کادر فنی تشکر می‌کنم.

سپس، روح الله حسینی رئیس فدراسیون بوکس به تشریح برنامه‌های فدراسیون پرداخت و گفت: حضور وزیر ورزش در اردو انگیزه مجموعه ما را چند برابر کرد و باید از حمایت‌های همیشگی ایشان و مدیران‌ وزارتخانه تشکر کنم.

وی گفت: تمام تلاش ما در این زمان، کسب سهمیه المپیک پاریس است تا در جمع رشته‌های حاضر ایران در المپیک باشیم.

سپس شاهین موسوی و دانیال شه‌بخش به نمایندگی از ملی‌پوشان با قدردانی از وزیر ورزش و جوانان به دلیل حضور در اردوی تیم ملی و روحیه‌بخش‌ بودن این حضور از مقام عالی ورزش کشور خواستند تا توجه به رشته بوکس بیشتر شود. وزیر ورزش نیز در پاسخ به این قهرمان اعلام کرد که بوکس مورد حمایت است و توجهات به آن بیشتر خواهد شد.


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها