همایش روز جهانی بوکس برگزار شد

1402/06/05 | روابط عمومی



همایش روز بوکس در سالن آمفی تئاتر مجموعه سیدالشهدا رودهن برگزار شد.

متن خبر :

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بوکس؛ امروز یکشنبه ۵ شهریورماه و همزمان با ۲۷ آگوست که روز جهانی بوکس نامگذاری شده است، همایشی‌ برگزار شد.

این همایش در سالن آمفی تئاتر مجموعه سیدالشهدا رودهن با حضور تنی چند از مسوولان کشوری و لشکری، جمعی از مدیران وزارت ورزش، مسوولان فدراسیون بوکس، چهره‌های‌ نام‌آشنای‌ بوکس ایران، مربیان، داوران و برخی قهرمانان این رشته برگزار گردید.

کلیپی از عملکرد و فعالیت‌های‌ بوکس کشور، نمایش زورخانه‌ای، سخنرانی مسوولان فدراسیون و مدیران‌ ورزش‌ کشور، ارائه گزارش مسابقات بوکس المپیاد استعدادهای برتر به میزبانی تهران، اهدای یادبود‌ به داوران بین‌المللی و خردسال‌ترین‌ بوکسور کشور از بخش‌های مختلف این برنامه بود.

همچنین با اهدای لوح و یادبودی‌ از نمایندگان وزارت ورزش‌ و جوانان، مسوولان اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، علی دانشمندفرد‌ دبیر کل فدراسیون بوکس، چند داور باتجربه کشورمان، مسوولان برگزاری المپیاد بوکس و اعضای هیات بوکس تهران قدردانی شد.

در این همایش به احترام مرحوم خدر‌ ولدی قهرمان سابق کشور و دبیر هیات بوکس کرمانشاه که امروز دارفانی را وداع گفت، حاضرین یک دقیقه سکوت کرده و فاتحه‌ای‌ برای شادی روح او قرائت کردند.


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها