احدی: اردوی بسیار خوبی در کیش داشتیم/ باید از زحمات میزبان تشکر کنم

1402/05/26 | تیم های ملی



سرمربی تیم ملی بوکس نوجوانان ایران، گفت: اردوی بسیار خوبی در جزیره کیش داشتیم و باید از زحمات میزبان که امکانات مناسبی را در اختیار ما گذاشت، تشکر کنم.

متن خبر :

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بوکس؛ اکبر احدی در خصوص برگزاری اردوی تیمش در جزیره کیش، اظهار داشت: اردوی بسیار خوبی در کیش داشتیم و باید از امیر علیشاهی و ابوالفضل افتخاری بابت زحماتی که متحمل شدند، تشکر کنم.


وی افزود: اردوی خوب و مفیدی بود و روزی سه مرحله تمرین داشتیم. بیشتر روی نقاط فنی و تکنیک بوکسورهای نوجوان کار کردیم. در این اردو، مجتبی فرجی و آرش روشنایی که همکارانم در کادر فنی هستند، تلاش زیادی انجام دادند که قدردان آنان هستم.

 

مجتبی فرجی مربی تیم ملی نوجوانان نیز، گفت: ملی‌پوشان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا آماده می‌شوند و تلاش می‌کنیم تا آنها را به شرایط آرمانی برسانیم. با توجه به وجود امکانات مناسب، تجهیزات فنی لازم و شرایط مناسب در کیش، این جزیره می‌تواند میزبان اردو‌های تیم‌های ملی کشورمان باشد.

 

ابوالفضل افتخاری نایب رئیس بوکس کیش نیز، بیان کرد: همواره در تلاش بودیم تا میزبانی خوبی از تیمهای ملی داشته باشیم. معتقدم میزبانی این اردوها کمک شایانی به پیشرفت بوکس کیش دارد و امیدوارم بتوانیم همکاری نزدیکی با فدراسیون بوکس داشته باشیم.


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها