رئیس فدراسیون بوکس از پیشکسوتان تجلیل خواهد کرد

1402/05/24 | فرهنگی



رئیس فدراسیون بوکس از پیشکسوتان این رشته که سال‌ها برای اعتلای بوکس ایران زحمات زیادی را متحمل شده‌اند، تجلیل خواهد کرد.

متن خبر :

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بوکس؛ سیدروح‌الله حسینی در این خصوص، گفت: اهمیت و توجه به پیشکسوتان یکی از اولویت‌های فدراسیون بوکس است و این برنامه ادامه‌دار خواهد بود.

وی افزود: بوکس مدیون پیشکسوتانی است که سال‌ها برای این رشته زحمت کشیده و بوکس کشورمان را زنده نگه داشته‌اند. قصد دارم در جریان هر رقابت داخلی که برگزار می‌شود، شخصا از پیشکسوتان بوکس کشورمان تجلیل کنم.

بر این اساس، روز پنجم شهریورماه و همزمان با روز جهانی بوکس از چند پیشکسوت بوکس کشورمان تجلیل خواهد شد. این مراسم تجلیل در جریان مسابقات استعدادهای برتر و در سالن آمفی تئاتر مجموعه سیدالشهدا آبعلی برگزار خواهد شد.

امیرسرتیپ صارمی، دکتر حمید و سعید ناطق‌نوری به نمایندگی از حاج‌احمد ناطق‌نوری رئیس سابق فدراسیون بوکس، سرهنگ مهدی هویت‌دوست، مهندس منوچهر مقصودی، تیمسار فتح‌الله صابری‌نیاکی، احمد عباس‌زاده، مهندس ابطحی، ناخدا همایون اردلان، امیر دلشاد، بیژن دلشاد و کاظم صنعتی؛ بُزرگانی هستند که سیدروح‌الله حسینی رئیس فدراسیون بوکس برای حضور در این مراسم از آنان دعوت کرده و از این پیشکسوتان تجلیل خواهد کرد.

لازم به ذکر است، ریاست کمیته پیشکسوتان برعهده مهندس منوچهر مقصودی است و اقدامات مربوط در خصوص امور پیشکسوتان با هماهنگی وی انجام می‌شود.


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها