حسینی: مشکلات بوکس را برطرف می‌کنیم

1402/04/27 | روابط عمومی



رئیس فدراسیون بوکس گفت: زمان کم بود و به محض اینکه سرپرست شدم، یکی دو ماه پس از آن رقابت‌های جهانی از راه رسید. یک بهم ریختگی وجود داشت اما از امروز کارمان شروع می‌شود و به صورت جدی پیگیری می‌کنیم تا مشکلاتی را که وجود دارد، تا حد امکان حل و فصل کنیم.

متن خبر :

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بوکس، روح‌الله حسینی پس از اینکه به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شد، درباره برنامه‌های پیش‌ رو گفت: اصل صحبت‌های من توجه به سنین پایه بود که در راس اولویت‌های فدراسیون قرار می‌گیرد. رسیدگی به هیئت‌های استانی، توجه به برگزاری لیگ بوکس کشور که ویترین فدراسیون هم هست و خیلی از اقدامات دیگر در برنامه‌های من هستند که ان‌شاءالله عملیاتی خواهند شد.

 

وی درباره برگزاری اردوهای مشترک بوکسورهای ایران با سایر کشورها گفت: با سه تیم اروپایی و آسیایی اردوی مشترک داشته و داریم. به مدت یک هفته با تیم عراق اردو داشتیم و قرار است با ترکیه که نایب قهرمان اروپا است نیز از 21 شهریور اردوی مشترک داشته باشیم. همچنین به دنبال برگزاری یک اردو با قزاقستان هستیم تا برای بازی‌های آسیایی هانگژو تیم خوبی را در اختیار داشته باشیم.

 

حسینی درباره شرایط دوران سرپرستی عنوان کرد: زمان کمی را در اختیار داشتم و بلافاصله بعد از انتخابم به عنوان سرپرست، رقابت‌های جهانی از راه رسید. کمی بهم ریختگی وجود داشت اما از امروز کارمان شروع می‌شود و به صورت جدی پیگیری می‌کنیم تا مشکلاتی را که وجود دارد، حل و فصل کنیم.

 

رئیس فدراسیون بوکس درباره استفاده از مربی خارجی گفت: اینکه صرفا بخواهیم یک مربی را بیاوریم از روز اول عملی بود و می‌توانستم انجام بدهم، ولی به دنبال این هستیم که اینطور نباشد که یک مربی صرفاً به ایران بیاید و حقوق بگیرد. در واقع مربی‌ای را می‌خواهیم که بتواند مربیان ما را تربیت کند تا آنها نیز بوکسورهای خوبی را به جامعه بوکس کشور تحویل بدهند.

 

حسینی درباره مسائل مالی و درآمدزایی در بوکس گفت: درآمدزایی در بوکس وجود ندارد، ولی می‌توانیم از اسپانسرهایی استفاده کنیم که اعلام آمادگی کرده‌اند. در همین باره دو اسپانسر اعلام آمادگی کرده‌اند و ان‌شاءالله پای کار بیایند. خودمان هم به فدراسیون کمک می‌کنیم و نمی‌گذاریم اوضاع به همین شکل بماند و مشکل داشته باشد. در واقع مشکلات را برطرف می‌کنیم.

 

وی درباره فرمالیته بودن کمیته فنی گفت: دوره سرپرستی یک دوره مقطعی است که هم اختیار داریم، هم نه؛ ضمن اینکه مشکلات زیادی هست و باید انتخابات هم برگزار شود. ما قطعاً از کمیته فنی استفاده می‌کنیم. من خودم بوکسور بودم و در مسابقات زیادی شرکت کردم اما هیچ دخالتی در کمیته فنی و مربیان نکردم. ما حتماً از افرادی که در جامعه بوکس قابل قبول هستند، استفاده خواهیم کرد.

 

حسینی در پایان درباره راه‌اندازی بوکس بانوان گفت: مسئولان باید اجازه بدهند و به حرف من نیست. همه دوست دارند بوکس بانوان راه‌اندازی شود و تصمیم گیرنده آنها هستند.


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها