پولادگر: حسینی هر ویژگی‌ای که یک رییس فدراسیون باید داشته باشد، را دارد/ قول دادم تا بوکس به دوران اوج خود بازگردد

1402/04/27 | روابط عمومی



معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: روح‌الله حسینی تمام ویژگی‌های یک رییس فدراسیون را دارد و مرد عمل است. امیدوارم ایشان نیز با استفاده از تجربیات ورزشی و مدیریتی خود بتواند بوکس را به موفقیت برساند.

متن خبر :

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بوکس، سیدمحمد پولادگر پس از انتخاب روح‌الله حسینی به عنوان رئیس فدراسیون بوکس گفت: به آقای حسینی تبریک می‌گویم و از اعضای مجمع هم تشکر می‌کنم که با حضور خود باعث شدند مجمع انتخاباتی این رشته المپیکی برگزار شود. این رشته در چند ماه گذشته به دلیل اتفاقاتی که افتاد دچار حاشیه شد و اکنون امیدواریم با انتخاب حسینی و این اتفاق، بوکس به شرایط خوبی برسد تا در میادین بزرگ بدرخشد.


پولادگر گفت: باید اینجا یادی کنم از دوست بزرگوارم حاج احمد ناطق نوری که الان در بستر بیماری است. او سال‌ها برای این رشته ورزشی زحمت کشید و بنده از نزدیک شاهد تلاش‌های ارزشمند ایشان برای حفظ و توسعه بوکس بوده‌ام و برای ایشان آرزوی سلامتی می‌کنم.


وی در ادامه خطاب به روح‌الله حسینی گفت: روح‌الله حسینی تمام ویژگی‌های یک رییس فدراسیون را دارد و مرد عمل هستند. امیدوارم ایشان با استفاده از تجربیات ورزشی و مدیریتی درخشان خود بتوانند بوکس را به موفقیت برساند.


معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: رییس فدراسیون انتخابی، اعضای یک مجمع را به همراه خود دارد و تجربیات او در بوکس هم باعث می‌شود انتظارات از او بیشتر باشد. توقع ما این است که شرایط بوکس خیلی بهتر از قبل شود. در دوره سرپرستی هم به او از طرف وزارت ورزش و جوانان قول دادم تا بوکس به دوران اوج خود بازگردد.


وی افزود: این رشته قدمت زیادی دارد و مدال‌های ارزشمندی به دست آورده است. مدالی هم که شه‌بخش به دست آورد، نشان از پتانسیل ما در سطح جهانی است. حضور ورزشکاران در المپیک، نشان می‌دهد که در آنجا هم می‌توانیم امیدوار به افتخارآفرینی باشیم. رمز موفقیت در همدلی و تلاش است و اولین و مهم‌ترین ثمره این اتفاق، موفقیت است. توقع ما از فدراسیون بوکس با حضور آقای حسینی بیشتر است؛ این رشته برای بازی‌های آسیایی 5 فرصت کسب مدال دارد و میدانی برای کسب سهمیه نیز هست. برخلاف بسیاری از رشته‌ها که این رقابت‌ها نقشی در کسب سهمیه آن ندارد، بازی‌های آسیایی میدانی برای کسب سهمیه بوکس هم است و واقعا توقع حضور عزتمندانه و آبرومندانه در این رویداد را داریم.


معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در پایان گفت: از همه این انتظار دارم که حامی رئیس فدراسیون بوکس باشید. شما نماینده رشته خودتان هستید و باید در کنار رئیس فدراسیون تلاش کنید تا این رشته به موفقیت برسد. اولین هدف ما بازی‌های آسیایی و در ادامه المپیک است.


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها