مجنونی: طوری در رینگ جهانی مبارزه می‌کنم که در آینده حسرت نخورم

1402/02/10 | روابط عمومی



بوکسور وزن 86 کیلوگرم کشورمان گفت: آرزوی هر ورزشکاری است که در بزرگ‌ترین رویداد رشته ورزشی خود نماینده کشورش باشد و حالا که من به این مهم دست پیدا کردم به شکلی از این موقعیت استفاده می‌کنم که در آینده حسرت آن را نخورم.

متن خبر :

امین مجنونی نماینده وزن 86 کیلوگرم بوکس کشورمان در خصوص آمادگی خود پیش از مسابقات قهرمانی جهان 2023 – ازبکستان در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون بوکس گفت: خدا را شکر تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و آمادگی بالایی کسب کرده‌ایم؛ از ابتدای اردو تاکنون پیشرفت قابل توجهی داشتم اما رویداد بزرگی را پیش رو داریم و باید برای بدست آوردن موفقیت تمام تلاش خود را به کار بگیریم.


وی افزود: از نظر روحی و روانی نیز در شرایط خوبی قرار دارم و از انگیزه بالایی برای کسب موفقیت برخوردار هستم اما باید قبول کنم رقابت سختی پیش روی من است و یک لحظه غفلت ممکن است تمام زحماتم را از بین ببرد.


بوکسور وزن 86 کیلوگرم کشورمان اینطور ادامه داد: با توجه به جوایز ویژه‌ای که فدراسیون جهانی در نظر گرفته بدون شک تمامی ورزشکاران پرقدرت حاضر خواهند شد اما آذربایجان، ازبکستان، قزاقستان و کوبا از مهم‌ترین حریفان من هستند که مدال المپیک یا جهان را نیز در کارنامه دارند.


مجنونی تصریح کرد: برای اولین بار است در مسابقات جهانی حضور پیدا می‌کنم و سعی می‌کنم عملکرد خوبی در رینگ از خود به جا بگذارم؛ آرزوی هر ورزشکاری است که در بزرگ‌ترین رویداد رشته ورزشی خود نماینده کشورش باشد و حالا که من به این مهم دست پیدا کردم به شکلی از این موقعیت استفاده می‌کنم که در آینده حسرت آن را نخورم.


وی در پایان گفت: برای کسب مدال در این مسابقات حضور پیدا می‌کنم و از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد اما پیش‌بینی اینکه دقیقا چه نتیجه‌ای کسب می‌شود ممکن نیست. هدف بعدی من حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و بازی‌هایی آسیایی است و انشاءالله با عملکرد خوب بتوانم نظر کادرفنی را جلب نمایم. از مسئولین فدراسیون و کادرفنی تیم ملی که در این مدت دلسوزانه زحمت کشیدند تشکر می‌کنم و امیدوارم بتوانیم زحماتشان را به بهترین شکل پاسخ دهیم.

 


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها