قشلاقی: دوره قبل نتیجه را به بی‌تجربگی واگذار کردم/ در رینگ جهانی به کم راضی نخواهم شد

1402/02/10 | روابط عمومی



بوکسور وزن 80 کیلوگرم کشورمان گفت: دومین مرتبه است که در رقابت‌های جهانی حضور پیدا می‌کنم و دوره قبل به بی‌تجربگی خودم نتیجه را واگذار کردم اما در این دوره با تجربه‌ای که دارم تلاش می‌کنم تا مدال بگیرم و اتفاق دوره قبل را جبران نمایم.

متن خبر :

میثم قشلاقی نماینده وزن 80 کیلوگرم ایران در بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی جهان 2023 – ازبکستان است که دومین حضور در میدان جهانی را تجربه می‌کند؛ وی در آستانه آغاز این دوره از رقابت‌ها در خصوص میزان آمادگی خود در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون بوکس گفت: سه ما تمرینات مداوم و منظم فنی و بدنسازی را زیر نظر کادرفنی سپری کردیم؛ استاد نهرودی تجربیات ارزنده خود را در اختیار ما قرار دادند که خیلی برای ما مفید بود و تکنیک‌های جدیدی را یاد گرفتیم. خدا را شکر از ابتدای اردو تاکنون پیشرفت خوبی داشتم، آمادگی بالایی کسب کردم و امیدوارم بتوانم نتیجه‌ای که در ذهن دارم را بدست آورم.


وی افزود: جای یک تورنمنت یا اردوی مشترک در برنامه‌های ما خالی بود که علی‌رغم پیگیری‌های مسئولین فدراسیون این مهم تحقق پیدا نکرد اما با این وجود انشاءالله تلاش می‌کنیم تا بهترین نتیجه را بدست آوریم.


دارنده مدال نقره آسیا در ادامه خاطرنشان کرد: سال 1400 و در مسابقات انتخابی از ناحیه کتف آسیب دیدم اما خدا را شکر الان کاملا بهبود پیدا کردم و این موضوع خللی در تمرینات یا مبارزات من وارد نکرده است.


قشلاقی با اشاره به دوره قبل مسابقات قهرمانی جهان گفت: دومین مرتبه است که در رقابت‌های جهانی حضور پیدا می‌کنم و دوره قبل به بی‌تجربگی خودم نتیجه را واگذار کردم اما در این دوره با تجربه‌ای که کسب کردم تلاش می‌کنم تا مدال بگیرم و اتفاق دوره قبل را جبران نمایم.


بوکسور وزن 80 کیلوگرم کشورمان در خصوص مهم‌ترین حریفان خود اظهار داشت: قزاقستان، ازبکستان، روسیه و کوبا از حریفان مطرح ما هستند اما هیچ رقیبی را نمی‌توان دست کم گرفت و باید پر قدرت مقابل همه حاضر شد.


نایب قهرمان بوکس آسیا با اشاره به جوایز ویژه مسابقات جهانی و تاثیر آن در انگیزه بوکسورها گفت: بدون شک این جوایز هر ورزشکاری را وسوسه می‌کند تا در مسابقات شرکت کند و موفق شود اما برای من کسب مدال در اولویت است و انشاءالله بتوانم روی سکوی جهانی قرار بگیرم.


وی در پایان گفت: نمی‌توان در خصوص اینکه چه نتیجه‌ای کسب می‌شود اظهار نظر کرد اما من در این مدت تمام تلاشم را کرده‌ام و در رینگ جهانی به کم راضی نخواهم شد. از تمامی کسانی که در این مدت برای ما زحمت کشیدند تشکر می‌کنم و امیدوارم بتوانیم با عملکردی خوب مزد زحماتشان را بدهیم.


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها