نهتانی: کسب مدال در میدان جهانی سخت است/ سرمربی تیم ملی کوله باری از تجربه را در اختیار دارد

1402/02/09 | روابط عمومی



مربی تیم ملی بوکس کشورمان گفت: بدون شک کسب مدال در میدان جهانی سخت است، به ویژه که در این دوره فدراسیون جهانی جوایز نقدی ویژه‌ای در نظر گرفته و قطعا کشورها با قدرت حضور پیدا می‌کنند اما بچه‌ها هم در این مدت از جان مایه گذاشته‎اند و امیدوارم مزد تلاش‌هایشان را بگیرند.

متن خبر :

محمود نهتانی مربی تیم ملی بوکس کشورمان در خصوص شرایط و میزان آمادگی بوکسورهای اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان 2023 – ازبکستان در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون بوکس گفت: بوکسورها اردوهای منسجم و منظمی را پشت سر گذاشتند و در حاشیه همین اردوها نیز مبارزات تدارکاتی را انجام داده‌اند که به آمادگی خوبی رسیده‌اند.


وی افزود: در دوره گذشته مسابقات جهانی برای اولین بار و پس از 86 سال موفق شدیم مدال کسب کنیم؛ صد در صد حالا توقع مدال آوری ایجاد شده است و همین مدال نیز انگیزه ورزشکاران را بیشتر کرده و آنها به خود باوری رسیده‌اند که می‌توانند در مسابقات جهان صاحب مدال شوند. البته جای یک تورنمنت تدارکاتی یا اردوی مشترک در میان برنامه‌های ما خالی بود اما با توجه به محدودیت زمانی این مهم محقق نشد؛ با این حال سعی کردیم با حضور بوکسورهای استان‌های دیگر شرایط مبارزه را در طول اردو فراهم کنیم.


نهتانی خاطر نشان کرد: بدون شک کسب مدال در میدان جهانی سخت است به ویژه که در این دوره فدراسیون جهانی جوایز نقدی 200، 100 و 50 هزار دلاری را به ترتیب برای مدال آوران طلا، نقره و برنز در نظر گرفته است و قطعا کشورها با قدرت حضور پیدا می‌کنند اما بچه‌ها هم در این مدت از جان مایه گذاشته‎اند و امیدوارم مزد تلاش‌هایشان را بگیرند.


مربی تیم ملی بوکس در ادامه گفت: دانیال شه‌بخش، میثم قشلاقی و سیدشاهین موسوی از بوکسورهای با تجربه کشورمان هستند که در میادین بسیاری برای ایران افتخار کسب کرده‌اند، پوریا امیری نیز از نفرات با تجربه تیم است؛ در کنار این نفرات از حضور جوانانی همچون پوریا عبدالمالکی، علی حبیبی‌نژاد و امین مجنونی استفاده کرده‌ایم که با وجود کم تجربه بودن از توانایی بالایی برخوردار هستند. انشاءالله بتوانیم با دست پر برگردیم و دل مردم ایران را شاد کنیم.


وی تصریح کرد: سرمربیگری تیم ملی را شخصی برعهده دارد که کوله‌‎باری از تجربیات است و با بوکسورها در میادین بزرگ همچون بازی‌های المپیک، بازی‌های آسیایی، مسابقات جهانی، آسیایی و ... حضور پیدا کرده و بنده به شخصه در این مدت اردو از خیلی چیزها یاد گرفته‌ام. ایشان در این مدت تلاش کردند تا علاوه بر کار تکنیکی و تاکتیکی بر بخش روحی و روانی بچه‌ها نیز کار کنند که خدا را شکر به نظرم در جایگاه خوبی قرار دارند.


نهتانی در خصوص پیش بینی خود از کسب نتایج گفت: تعداد نفرات شرکت کننده در این مسابقات بسیار زیاد است و با رصدی که انجام دادم برخی از ورزشکاران ما باید حداقل 5 مبارزه انجام بدهند تا مدال خود را قطعی کنند علاوه بر این بحث قرعه هم مطرح است اما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بهترین نتیجه را بگیریم.


مربی تیم ملی بوکس در پایان گفت: برای تمام مردم ایران آرزوی سلامتی دارم و امیدوارم با دعای خیرشان بتوانیم از میدان بزرگ دست پر برگردیم.


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها