امیری: برای کسب مدال در میدان جهانی کار راحتی نداریم/ جوایز نقدی انگیزه بوکسورها را چندین برابر کرده است

1402/02/09 | روابط عمومی



مربی تیم ملی بوکس گفت: بوکسورهای کشورمان برای کسب مدال در میدان جهان کار راحتی ندارند و تمامی کشورها با قدرت حضور پیدا می‌کنند اما بچه‌های ما هم پتانسیل بالایی دارند و انشاءالله بتوانند نتایج خوبی را رقم بزنند.

متن خبر :

همایون امیری مربی تیم ملی بوکس کشورمان در خصوص میزان آمادگی و شرایط بوکسورهای اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان 2023 – ازبکستان در گفت‌گو با روابط عمومی فدراسیون بوکس گفت: خدا را شکر با برنامه‌ریزی مناسب تکنیکی و بدنسازی، تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و بچه‌ها به آمادگی ایده‌آل رسیده‌اند؛ بوکسورها از نظر روانی نیز در شرایط خوبی قرار دارند، همانطور که می‌دانید برای این دوره از مسابقات قهرمانی جهان جوایز نقدی ویژه‌ای از سوی IBA و همچنین آقای حسینی سرپرست فدراسیون در نظر گرفته شده که همین موضوع انگیزه بچه‌ها را برای موفقیت در این میدان بزرگ چندین برابر کرده است و مطمئن هستم با تمام توان در مسابقات حضور پیدا می‌کنند.


وی افزود: تمام تلاش خود را می‌کنیم تا نتایج دوره قبل را تکرار و حتی بهتر کنیم. با توجه به اینکه مسابقات جهانی جوایز خوبی دارد، تمام قهرمانان گذشته هم تمایل دارند تا در این رقابت‌ها شرکت کنند؛ برای مثال تمرینات ازبکستان را که پیگیری کردم متوجه شدم برخی از قهرمانان المپیکی و جهانی این کشور که در بوکس حرفه‌ای حضور داشتند هم می‌خواهند در این رویداد شرکت کنند. بدون شک بوکسورهای کشورمان برای کسب مدال کار راحتی ندارند و تمامی کشورها با قدرت حضور پیدا می‌کنند اما بچه‌های ما هم پتانسیل بالایی دارند و انشاءالله بتوانند نتایج خوبی را رقم بزنند.


مربی تیم ملی بوکس خاطرنشان کرد: برای آمادگی بیشتر لازم بود تا در یک تورنمنت تدارکاتی یا اردوی مشترک حضور پیدا می‌کردیم که با توجه به شرایط خاص فدراسیون و زمان محدود، با وجود پیگیری‌های صورت گرفته از سوی سرپرست فدراسیون و روابط بین‌الملل این اتفاق نیفتاد و ما به همین مبارزات تدارکاتی داخل اردو بسنده کرده‌ایم. امیدوارم بچه‌ها بتوانند توانایی خود را در این میدان بزرگ به نمایش بگذارند.


امیری در ادامه گفت: تیم ملی بوکس را جوانان و باتجربه‌ها تشکیل داده‌اند و با تمریناتی که پشت سر گذاشته‌اند در آمادگی خوبی به سر می‌برند؛ به دو تا سه بوکسور واقعا امید دارم؛ انشاءالله روز مسابقات، روزشان باشد و قرعه آنها به صورت پلکانی باشد و در اولین مبارزه با حریف بسیار قدرتمندی مواجه نشوند تا پله پله جلو بروند و به موفقیت برسند.


وی با اشاره به مهم‌ترین حریفان بوکسورهای کشورمان گفت: زمانی بوکس مختص به تک‌چهره‌های روس، ازبک و قزاق بود اما الان همه کشورها خوب هستند و حریف مهم ما محسوب می‌شوند.


مربی تیم ملی بوکس در پایان گفت: نتایج اصلا قابل پیش بینی نیست اما کادرفنی و بوکسورها در این مدت تمام تلاش خود را کرده‌اند و امیدوارم مزد زحماتمان را بگیریم و باعث سربلندی مردم ایران و خانواده بزرگ بوکس شویم.


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها