نهرودی: تیم ملی بوکس تلفیقی از جوانی و تجربه است/ کار سخت اما ارزشمندی را پیش رو داریم

1402/02/09 | روابط عمومی



سرمربی تیم ملی بوکس گفت: تیم ملی بوکس اعزامی به مسابقات جهانی تلفیقی از جوانی و تجربه است و بدون شک بوکسورهای باتجربه کمک بزرگی برای ملی‌پوشان جوان هستند و آنها می‌توانند از تجریبات با سابقه‌ها بهترین استفاده را داشته باشند.

متن خبر :

تیم ملی بوکس برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان 2023 ازبکستان از بهمن‌ماه تمرینات خود را به صورت فشرده برگزار کرد و پس از پشت سر گذاشتن 5 مرحله اردوی تمرینی در نهایت ترکیب تیم اعزامی به این دوره از رقابت‌ها فروردین‌ماه مشخص شد و حالا نیز راهی این دوره از مسابقات شده است.


حسینقلی نهرودی سرمربی تیم ملی در خصوص شرایط آمادگی بوکسورهای اعزامی در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون بوکس گفت: تمرینات تیم ملی به صورت منسجم و طی سه ماه در دو نوبت صبح و بعد از ظهر پیگیری شد؛ بوکسور‌ها در نوبت صبح تمرینات بدنسازی را با دکتر بهرامی‌نژاد انجام می‌دادند و بعد از ظهر نیز تمرینات تکنیکی و تاکتیکی زیر کادرفنی برگزار می‌شد؛ در این مدت که سپری شد بچه‌ها واقعا زحمت کشیدند و کادرفنی نیز تمام توان خود را به کار گرفت تا ملی‌پوشان برای حضور در این رویداد بزرگ آماده شوند؛ امیدوارم نتیجه خوب آن در مسابقات قهرمانی جهان متبلور شود.


وی افزود: بهتر بود بوکسورها حداقل در یک تورنمنت بین‌المللی یا اردوی مشترک حضور پیدا کنند تا محک بخورند؛ با توجه به شرایط فدراسیون، فشردگی اردوها و فرصت کوتاه از زمان واگذاری سرپرستی فدراسیون به آقای حسینی تا برگزاری مسابقات جهانی با اینکه با برخی کشورها مکاتبه کردیم، این امر محقق نشد اما امیدوارم نتایج خوبی را رقم بزنیم.


سرمربی تیم ملی بوکس خاطر نشان کرد: بخشی از آمادگی در تمرینات به وجود می‌آید و بخش دیگر در تورنمنت‌ها یا اردوهای مشترک کسب می‌شود؛ طبق برنامه تمرینی، بوکسورها اکنون به اوج آمادگی رسیده‌اند ولی با توجه به اینکه تورنمنت یا اردوی مشترک را نداشته‌ایم، نمی‌توانم دقیق بگویم در میدان مبارزه چه عملکردی خواهند داشت.


نهرودی خاطر نشان کرد: تیم ملی بوکس اعزامی به مسابقات جهانی تلفیقی از جوانی و تجربه است و بدون شک بوکسورهای باتجربه کمک بزرگی برای ملی‌پوشان جوان هستند و آنها می‌توانند از تجریبات با سابقه‌ها بهترین استفاده را داشته باشند؛ از میان هفت بوکسور اعزامی به مسابقات جهانی، دانیال شه‌بخش، سیدشاهین موسوی، میثم قشلاقی و پوریا امیری از تجربه بیشتری برخوردار هستند اما پوریا عبدالمالکی، علی حبیبی‌نژاد و امین مجنونی کم تجربه‌تر هستند و امیدوارم این مسابقه پله پرتابی باشد و بتوانند تجربیات خوب و ارزشمندی کسب کنند.


نهرودی با اشاره به جوایز نقدی ویژه فدراسیون جهانی (IBA) برای مدال آوران بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی جهان گفت: این جوایز قطعا در ایجاد انگیزه و عملکرد بهتر بوکسورها خیلی تاثیرگذار است اما از طرفی دیگر هم عامل خطر است چرا که خیلی از قهرمانان مطرح با توجه به جوایز در نظر گرفته شده در این رویداد حضور پیدا کرده‌اند و اگر این جوایز نبود احتمال اینکه تمام توان خود را برای حضور در انتخابی المپیک ۲۰۲۴ - پاریس می‌گذاشتند، بیشتر بود.


سرمربی تیم‌ملی بوکس در رابطه با مهم‌ترین حریفان ورزشکاران کشورمان در این رقابت‌ها گفت: با توجه به نتایج دو سال گذشته، ازبکستان که میزبان مسابقات جهانی است از حریفان سرسخت ما محسوب می‌شود؛ قزاقستان، کوبا، هندوستان، تایلند و کشورهای اروپایی حریفان صاحب نام هستند؛ بدون شک کار سختی پیش‌ رو داریم اما ارزشمند است و امیدوارم بچه‌ها مزد زحمات خود را بگیرند و با ارائه مبارزات خوب در رینگ خستگی چند ماهه خود و کادرفنی را بر طرف کنند.


وی در پایان گفت: بعد از این رقابت‌ها، مسابقات قهرمانی آسیا و بازی‌های آسیایی که حکم انتخابی المپیک ۲۰۲۴ را دارد را پیش رو داریم و هدف اصلی ما این رویداد است. از مردم می‌خواهم برای ورزشکاران دعا کنند تا سربلند ار این میدان بزرگ خارج شوند.


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها