پولادگر: روی رینگ طوری بجنگید که از عملکرد خودتان راضی باشید/ قول می‌ دهم تمام مشکلات حل خواهد شد

1402/01/29 | روابط عمومی



معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در بازدید از اردوی تیم ملی بوکس گفت: برای هرکاری زمان دارید اما این دوره از مسابقات جهانی دیگر تکرار نمی‌شود و هر کدامتان تنها یک فرصت دارید تا مزد زحمات خود را در میدان جهانی ۲۰۲۳ بگیرید. امیدوارم در جهانی ازبکستان بتوانید یک مدال ارزشمند بدست آورید تا علاوه بر ثبت افتخار در کارنامه خود و ورزش کشور، به رشته بوکس هم کمک کنید تا بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد.

متن خبر :

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بوکس، سیدمحمدپولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، صبح امروز (سه‌شنبه – ۲۹ فروردین‌ماه) ضمن حضور در اردوی تیم ملی بوکس و بازدید از تمرینات ملی‌پوشان با رییس فدراسیون، کادرفنی و ملی‌پوشان به گفت‌وگو پرداخت.


معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در بازید از اردوی ملی پوشان گفت: بوکس، رشته سخت و پرآسیبی است و ورزشکاران این رشته خیلی مشقت می‌کشند تا به اوج آمادگی برسند و برای کسب مدال در هر رویداد نیز باید چند روز متوالی بجنگند تا صاحب مدال شوند. با توجه به زحمتی که می‌کشید مراقب لحظه‌هایتان باشید تا بعدا که به آن فکر می‌کنید افسوس نخورید.


پولادگر همچنین گفت: برای هرکاری زمان دارید اما مسابقات جهانی بوکس دیگر تکرار نمی‌شود و هر کدامتان تنها یک فرصت دارید تا مزد زحمات خود را بگیرید. انشاءالله در این رویداد بتوانید یک مدال ارزشمند بدست آورید تا علاوه بر ثبت افتخار در کارنامه خود و کشور، به رشته بوکس هم کمک کنید که بیش از این مورد توجه قرار بگیرد.


وی افزود: اصلا به نتیجه فکر نکنید اما روی رینگ به شکلی بجنگید که وقتی تمام شد از عملکرد خودتان راضی باشید و فکر نکنید کوتاهی کرده‌اید. به شما قول می‌ دهم تمام مشکلاتی که فدراسیون بوکس با آن مواجه است، حل خواهد شد و برای شما در این رویداد بزرگ آرزوی موفقیت دارم.


بر اساس این گزارش، در ابتدای این بازدید سیدروح‌اله حسینی سرپرست فدراسیون ضمن خیرمقدم به معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: ملی‌پوشان بوکس برای حضور در بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی جهان 2023 ازبکستان تمرینات خود را پیگیری می‌کنند و اکنون نیز چهارمین مرحله از اردوی آماده سازی در حال برگزاری می‌باشد.


حسینی خاطرنشان کرد: ورزشکاران همیشه در مسابقات جهانی کار سختی دارند، اما این دوره با توجه به اینکه دیگر بحث کرونا مطرح نیست و جوایز قابل توجهی نیز برای مدال‌آوران در نظر گرفته شده، قطعا شرایط سخت‌تر خواهد بود و همه برای کسب مدال می‌جنگند.


وی افزود: از زمانی که سرپرستی فدراسیون را برعهده گرفته‌ام برای موفقیت این رشته و رفع مشکلاتش تمام توان خود را به کار گرفته‌ام و رویدادهای مختلفی همچون مسابقات انتخابی بزرگسالان، جشنواره استعدادهای درخشان بوکس در رده سنی خردسالان و ... را برگزار کرده‌ایم و در ادامه نیز برنامه‌های زیادی را به مرحله اجرا در می‌آوریم.


حسینی همچنین با اشاره به محل برگزاری تمرینات بوکس گفت: پیش از این سالن بوکس حاج احمد ناطق نوری به صورت کامل در اختیار این رشته بود اما متاسفانه در حال حاضر نیمی از آن به کاراته واگذار شده که فضای تمرینی ما را محدود کرده و بچه‌ها برای تمرینات با مشکل مواجه هستند. در نظر داریم کمپ‌های تمرینی را با بوکسورهای کشورهای مطرح در این محل برگزار کنیم و واقعا فضای کوچک این سالن جوابگوی برنامه‌های ما نیست. همچنین در نظر داریم خوابگاه و رستوران هم احداث کنیم و اگر این مهم محقق شود تمامی شرایط خوب تمرینی فراهم می‌شود تا ورزشکاران بدون دغدغه تنها به تمرین فکر کنند.


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها