حبیبی‌نژاد: سعی می‌کنم جزو نفرات اعزامی به قهرمانی آسیا باشم

1401/03/07 | مسابقات و لیگ



بوکسور وزن 67 کیلوگرم کشورمان گفت: حضور در اردوی تیم ملی و قرار گرفتن در ترکیب قهرمانی آسیا اولویت اصلی من است و سعی می‌کنم با اثبات توانایی‌ها خود به کادرفنی جزو نفرات اعزامی باشم.

متن خبر :

علی حبیبی‌نژاد بوکسور وزن 67 کیلوگرم کشورمان که مدال طلای رقابت‌های قهرمانی کشور را بدست آورده است، در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون بوکس گفت: در سی‌امین دوره مسابقات قهرمانی کشور در یک وزن بالاتر مبارزه کردم که خدا را شکر پس از پشت سر گذاشتن پنج روز رقابت‌های سنگین و از پیش رو برداشتن رقبای سرسخت در نهایت توانستم عنوان قهرمانی را کسب کرده و با سربلندی در این میدان دل همشهریان خود را شاد کنم.


وی افزود: این دوره از رقابت‌ها با وجود محدودیت‌های کرونایی و پس از نزدیک به سه سال با در نظر گرفتن سهمیه برای هر استان برگزار شد که این موضوع سطح کیفی رقابت‌ها را بالا برده بود و تمامی شرکت کنندگان با تمام توان حضور داشتند. شهر زاهدان هم میزبانی شایسته برای این رویداد بود و تمام تلاش خود را کرد تا به بهترین شکل برگزار شود.


حبیبی‌نژاد در پایان خاطر نشان کرد: حضور در اردوی تیم ملی و قرار گرفتن در ترکیب قهرمانی آسیا اولویت اصلی من است و سعی می‌کنم با اثبات توانایی‌ها خود به کادرفنی جزو نفرات اعزامی باشم.


انتهای پیام/


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها