نهتانی: در تلاش هستیم تا سیستان و بلوچستان را به یکی از قطب‌های بوکس کشور تبدیل کنیم

1401/03/06 | مسابقات و لیگ



رییس هیات بوکس سیستان و بلوچستان گفت: رسالت ما در هیات بوکس استان این است که هرگز از تلاش نایستیم و کوشش خواهیم کرد تا با برنامه‌ریزی، استعدادیابی و پرورش بوکسورهای خوب، سیستان و بلوچستان را به یکی از قطب‌های بوکس کشور تبدیل کنیم.

متن خبر :

محمود نهتانی رییس هیات بوکس استان سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون بوکس گفت: استان سیستان و بلوچستان از ۲۸اردیبهشت تا ۳خرداد میزبان ورزشکاران بوکس کشور در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی بود که با استقبال گسترده ورزشکاران و ورزش‌دوستان همراه شد.


وی افزود: برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری صحیح در هیات بوکس استان، ما را برآن داشت تا با رایزنی بتوانیم میزبانی بوکس قهرمانی و انتخابی تیم ملی را برای استان بگیریم. مهم‌ترین هدف ما از برگزاری این رویداد در زاهدان، معرفی استعدادها، ایجاد انگیزه در جوانان و معرفی فرهنگ و آداب و رسوم این مردمان به دیگر هم‌میهنان عزیز بود و از آنجایی که ورزشکاران سفیران صلح،  دوستی و فرهنگ هستند می‌توانند نقش مثبتی در معرفی ظرفیت‌های گوناگون استان به دیگر هموطنانمان داشته باشند.


رییس هیات بوکس سیستان بلوچستان تصریح کرد: بی‌شک همراهی اداره کل ورزش و جوانان استان، فدراسیون بوکس، مربیان، داوران،  کادر فنی تیم ملی، اعضای هیات بوکس استان سیستان و بلوچستان،  پیشکسوتان و قهرمانان باعث شد تا در کنار هم بتوانیم مسابقات هیجان‌انگیزی را برای ورزشکاران و ورزش‌دوستان رقم بزنیم.


نهتانی در ادامه گفت: ماحصل این رویداد برای تیم استان کسب پنج مدال رنگارنگ بود که با کسب این مدال‌های رنگارنگ عنوان قهرمانی کشور را از آن خود کردیم.


وی افزود: از نکات برجسته این مسابقات استقبال بی‌نظیر تماشاگران نجیب و خونگرم بود که با نظم خاص و تشویق‌های پرشور خودشان باعث ایجاد انگیزه مضاعف در بین ورزشکاران شده بودند. همچنین از حضور هنرمند دوست‌داشتنی کشور جناب یوسف تیموری که با دعوت دانیال شه‌بخش در این دوره از مسابقات به عنوان مهمان ویژه حضور داشت، تشکر می‌کنم.


نهتانی در پایان گفت: رسالت ما در هیات بوکس استان این است که هرگز از تلاش نایستیم و کوشش خواهیم کرد تا با برنامه‌ریزی، استعدادیابی و پرورش بوکسورهای خوب، سیستان و بلوچستان را به یکی از قطب‌های بوکس کشور تبدیل کنیم.


انتهای پیام/


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها