نظری: قطار فدراسیون به حرکت افتاده و نباید مقابلش سنگ اندازی کرد

1397/11/08 | هئیت های استانی




متن خبر :


رییس هیات بوکس استان آذربایجان غربی در گفت و گو با سایت فدراسیون ضمن اشاره به برنامه های اجرا شده طی یک سال اخیر از اجرای سند راهبردی این فدراسیون تقدیر کرد و گفت : ما در چندین رده تیم ملی داریم که همگی شروع به فعالیت کرده اند که این نکته مثبتی در کارنامه فدراسیون فعلی به حساب می آید و اگر به تقویم سالانه فدراسیون بوکس نگاهی بیندازیم متوجه ترافیک و تعدد مسابقات خواهیم شد.

وی در ادامه این موضوع افزود: در اجرای مسابقات طبق تقویم هیچ مشکلی نداریم و این نشان از حرکت رو به جلوی فدراسیون دارد، همچنین سند بسیار جامع و کامل فدراسیون تحت عنوان سندراهبردی فدراسیون به خوبی در حال اجراست که به عنوان مثال 20 درصد به مبحث آموزش ، 30 درصد به بحث داوری تعلق یافته که به خوبی این مباحث مورد توجه قرار گرفته و عملیاتی شده است.

نظری همچنین گفت: به نظر می رسد قطار فدراسیون در مسیر خوبی قرار گرفته و به درستی و در مسیر خود در حال حرکت است پس بنابراین نباید به این قطار در حال حرکت سنگ اندازی کرد؛ بلکه باید هر آنچه توان داریم به کار گرفته و از ظرفیت های موجود فدراسیون کمال استفاده را ببریم تا شاهد پیشرفت روزافزون بوکس باشیم. به عنوان مثال و تحت عنوان هیات استانی و بخشی از جامعه بوکس مسابقات منطقه و دانشجویان را میزبانی کردیم تا نشان دهیم در حد خودمان توان عملیاتی کردن برنامه های فدراسیون را داریم.

رییس هیات بوکس استان آذربایجان غربی ادامه داد و گفت: البته قصد انتقاد ندارم اما در بحث میزبانی ها گلایه هایی در زمینه داوری مسابقات وجود داشت که با توجه به شناختی که از آقای ثوری دارم حل این مساله را از ایشان خواهانم چرا که به جای کمک به میزبان در بحث داوری در مسابقات که موجب دلزدگی و دل آزردگی ورزشکاران زحمت کش می شود، می توان در بحث تجهیزات به استان های میزبان کمک نمود اما با همه این وجود از فدراسیون به دلیل برگزاری خوب مسابقات تقدیر و تشکر می کنیم.

نظری افزود: رییس فدراسیون طی یک سال اخیر عملکرد بسیار خوبی در بحث اسپانسر و استعدادیابی در راستای تحقق سند راهبردی فدراسیون داشته و با توجه به اینکه ایشان از مدیران اجرایی کشور بوده اند، بنده اعتقاد کافی برای عملیاتی کردن برنامه های اعلام شده دارم. رییس فدراسیون همچنین کار بزرگی در زمینه پخش مسابقات قهرمانی کشور در اهواز و پس از آن در رشت انجام داد. حضور اکبر احدی سرمربی تیم ملی نیز در شبکه سوم سیما به صورت زنده از جمله کارهای بزرگ فدراسیون جدید بوده است.

وی درادامه اشاره ای به عملکرد روابط عمومی فدراسیون داشت و گفت: به نظرم این کمیته نیز عملکرد خیلی خوبی داشته و باید برای تعامل بییشتر با روابط عمومی هیات های استانی در فضای مجازی آموزش هایی را برای مسوولین روابط عمومی هیات های استانی طراحی نمایند تا روابط عمومی هیات های استانی نیز بتوانند خبرها را بهتر و کامل تر پوشش دهند.

نظری در پایان افزود: در آخر باید یک جمله عرض کنم که پایین آوردن آوردن هرگز موجب بالا رفتن و رشد ما نخواهد بود بلکه بالا رفتن افراد می تواند موجب ارتقا ما نیز بشود.

 

مارا در فضای مجازی همراهی کنید

saap/iraiba

gap/iraiba

igap/iraiba

insta/iranaiba


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها