احدی : در اعزام به مجارستان، اولویت با قهرمانان مسابقات قهرمانی کشور خواهد بود

1397/10/16 | تیم های ملی




متن خبر :


در گفت و گویی که با اکبر احدی سرمربی تیم ملی بزرگسالان داشتیم درباره وضعیت آمادگی و روند برگزاری دور جدید اردوی تیم ملی با وی هم کلام شدیم که سرمربی تیم ملی درمورد تمرینات تیم ملی گفت: اردوی بسیار خوب و منظمی را پشت سر می گذاریم و در دو نوبت صبح و بعدازظهر تمرینات آماده سازی را پیگیری می کنیم. احدی ادامه داد و افزود: در این دوره از اردو بیشتر روی مسایل آمادگی بدنی تمرکز داریم و به امید خدا چهارشنبه این هفته یک بازی درون اردویی برگزار خواهیم کرد که احتمال دارد پس از این مسابقات چند نفر اضافه یا کم شوند.

وی همچنین در ادامه صحبت هایش گفت : این دوره از اردو تا 25 دی ماه ادامه خواهد داشت و با توجه به وضعیت خوبی که بوکسورها از لحاظ تمرینی و انگیزشی دارند امیدواری بسیاری نسبت به آینده داریم.

احدی با اشاره به اعزام تیم ملی به تورنمنت مجارستان افزود: در راستای آماده سازی ورزشکاران برای مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک نیاز به حضور در مسابقات مختلف جهت کسب تجربه بیشتر دارند که این مسابقات می تواند به نوعی بخشی از این نیاز را مرتفع نماید. همچنین این تورنمنت نقاط ضعف و وقت بوکسورهای ما را نشان داده و کمک شایانی به ما برای رسیدن به شرایط ایده آل خواهد کرد.

وی همچنین گفت : تمام تلاش خودمان را برای بالا بردن سطح فنی ورزشکاران در تمرینات به کار می بندیم اما بسیاری از مسایل و ضعف های فنی بوکسورها در حین مسابقه عیان می شود و به همین منظور نیاز دارند که در مسابقات مختلفی برای بالا بردن سطح فنی و افزایش تجربه حضور پیدا کنند.

احدی به نحوه انتخاب نفرات اعزامی به تورنمنت مجارستان اشاره کرد و افزود : اولویت با بوکسورهایی است که در مسابقات قهرمانی کشور به مقام اول دست پیدا کرده اند اما امکان تغییرات نیز وجود خواهد داشت.

وی در پایان گفت: کادر فنی خوب و هماهنگی داریم و از این بابت بسیار خوشحالیم که رابطه خوبی میان اعضای کادر فنی وجود دارد. با مسوولان فدراسیون هم ارتباط خوبی داریم و با هم در تعامل هستیم که این ها نکات بسیار خوب و مثبتی در کار ما به حساب می آیند.


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها