قبایی : شاهد مسابقات خوبی از لحاظ سطح کیفی هستیم/از مسوولان استان و تیم های حاضر تشکر می کنیم

1397/09/02 | مسابقات و لیگ




متن خبر :


حمید قبایی رییس کمیته مسابقات فدراسیون در گفت و گو با سایت فدارسیون پیرامون برگزاری مسابقات المپیاد استعدادهای برتر بوکس کشور گفت : اولین دوره مسابقات المپیاد استعدادهای برتر بوکس کشور به میزبانی استان سیستان و بلوچستان با حضور 30 استان و 264 ورزشکار به مدت 6 روز در 18 وزن با تعداد 246 بازی برگزار خواهد شد.

وی در ادامه افزود : در شب اول این دوره از مسابقات، مراسم افتتاحیه با حضور استاندار محترم، رییس فدراسیون، نمایندگان مردم شریف شهرستان های زاهدان و سراوان در مجلس شورای اسلامی ، فرماندار شهرستان زاهدان ، مدیر کل ورزش و جوانان استان و دیگر مسوولان رده بالای استان سیستان وبلوچستان با اجرای آیین سنتی و سخنرانی مسوولین به همراه رژه تیم های حاضر در این رقابت ها انجام گردید.

قبایی در همچنین گفت : در ادامه و پس از پایان مراسم افتتاحیه تعداد 42 بازی در دو رینگ A , B با قضاوت 20 داور ملی و بین المللی برگزار شد. سطح فنی مسابقات از کیفیت قابل قبولی برخوردار بود و به طور قطع هدف فدراسیون و وزارت ورزش و جوانان به عنوان متولی این دوره از مسابقات، کشف نخبگان برتر رشته های ورزشی جهت پرورش و آموزش مناسب در خصوص شرکت در مسابقات المپیک جوانان 2022 سنگال می باشد.

رییس کمیته مسابقات فدراسیون در پایان افزود: جا دارد از میزبانی خوب و شایسته مردم و مسوولین استان سیستان و بلوچستان و همچنین همکاری سرپرستان و مربیان تیم های حاضر تقدیر و تشکر نماییم .

مارا در فضای مجازی همراهی کنید

saap/iraiba

gap/iraiba

igap/iraiba

insta/iranaiba

 


آلبوم تصاویر


فایل های ضمیمه


مطالب مرتبط


نظرات

لطفا نظر دهید
نظر شما بعد تایید نمایش داده خواهد شد
لطفا برای نظر دادن قوانین روا رعایت کنید
مواردی که باعث عدم تایید نظر شما خواد شد
1 - تهمت ، توهین و افترا
2 - هرگونه کلامی که مصداق بی ادبی باشد



نظرات ارسال شده



نظر خود را ثبت کنید





پرتال جامع



آخرین بخشنامه ها



بخش نامه ها »

اخبار استان ها




مهمترین خبر ها